Jo Purnot, koninklijk onderscheiden!

jrg7blz144

Op 29 april 2004 werden aan onze secretaris Jo Purnot door burgemeester van Beers van Margraten, de versierselen uitgereikt behorende bij zijn benoeming tot lid in de Orde van Oranje Nassau. Jo ontving die onderscheiding voor zijn bijzondere verdiensten door bij verschillende verenigingen en instellingen het streekeigene van Zuid-Limburg te promoten. Zijn brede interesse beperkt zich niet alleen tot 'de historie', maar ook de natuur en de cultuur hebben zijn warme belangstelling.
Bij deze verenigingen is hij een van de stille, maar nijvere krachten, waarop nooit tevergeefs een beroep wordt gedaan.

Jo, aan jou, je reeds eerder Koninklijk onderscheiden echtgenote Annie en aan je familie:
"van harte proficiat met de eervolle Koninklijke onderscheiding en dat jij nog vele jaren je beste krachten mag blijven geven
voor de Limburgse cultuur in de meest brede zin en voor onze Stichting in het bijzonder".

Namens de Stichting Historische Kring Cadier en Keer,

Drs. Harry H.M. Beckers, voorzitter