Wat gebeurde er in november 1967?

Wat gebeurde er zoal in ons dorp in november 45 jaar geleden (1967). Bron Oonder Os.
Zaterdag 4 november
- houdt carnavalsvereniging de Klenderaire een kienavond in zaal Heusschen. Aanvang half acht.
Zondag 5 november
- i.v.m. met Allerheiligen wordt er deze zondag niet gevoetbald
Zondag 26 november
het samenspel Gronsveld-Cadier en Keer.
Dinsdag 28 november
gemeentehuis.
En verder nog…..
Kusterkestraat te verzachten. Na het plaatsen van de orderborden mag het landbouwverkeer toch nog aan
beide zijden de straat inrijden.
- De café’s mogen voortaan op zatrdag en zondag en op erkende feestdagen geopend blijven tot 1.00 uur ’s
nachts. De overige dagen tot 12.00 uur.
- Het steunfonds van de fanfare organiseert in de maanden november e december weer schietwedstrijden.
Honthem en ’t Rooth gepubliceerd.

Bron Oonder Os.

Zaterdag 4 november

Zondag 5 november
- i.v.m. met Allerheiligen wordt er deze zondag niet gevoetbald.

Zondag 26 november
- organiseert postduivenvereniging De Luchtbode in zaal Gilissen een grote combinatie tentoonstelling van het samenspel Gronsveld-Cadier en Keer.

Dinsdag 28 november
- start de Vrouwenbond met de cursus “Fijne keuken”. Deze wordt gehouden in de kelder van het   gemeentehuis.

En verder nog…..
- Na protesten van met name de boeren heeft de gemeenteraad besloten de afsluiting van de Kusterkestraat te verzachten.Na het plaatsen van de orderborden mag het landbouwverkeer toch nog aan  beide zijden de straat inrijden.
 - De café’s mogen voortaan op zaterdag en zondag en op erkende feestdagen geopend blijven tot 1.00 uur ’s nachts.De overige dagen tot 12.00 uur.
 - Het steunfonds van de fanfare organiseert in de maanden november en december weer schietwedstrijden.Deze vinden plaats in de volgende café’s: Heusschen, Bessems, Leenders, Vissers, Beuken en Gilissen.
- Ook deze maand worden in het parochieblad de verjaardagen van de bejaarden van Cadier en Keer, Honthem en ’t Rooth gepubliceerd.