Foto's van de Keerder Kringdagen 2015

Fotoimpressie van de uitreiking van het jaarboek 2013 en van de fototentoonstelling.

Fotoimpressie van de zondag.

Nog meer foto's van de gezellige kringdagen 2013

Fotoimpressie van de uitreiking van het jaarboek 2012

Winterfoto'van Keer en omgeving
Keerder Kringdagen 2011: foto's van vrijdag, zaterdag, zondag en nog meer van zondag.
Klik hier voor een foto impressie van de reünie 't Rooth op 10 juli 2011

Onthulling herdenkingsmonument in Mission (Texas)

Op 11 september 2009 werd er op de hoek van de Rijksweg/Bemelerweg/Willem-Alexanderstraat een herdenkingssteen onthuld ter nagedachtenis aan de op deze plek bij de bevrijding van ons dorp op 13 september 1944 gesneuvelde Amerikaanse militair Albert H. Strahle Jr. Het gemeentebestuur van Mission (Texas) waar Albert Strahle voor zijn dood woonachtig was, was zo onder de indruk dat ook zij besloot tot het oprichten van een herdenkingsmonument. Voor de onthulling daarvan op 1 februari 2010 werden de leden van het comité (Jürgen Mingels, Landoo Mulleneers, Hay Becker, Jo Purnot en Harry Beckers) uitgenodigd. Zie Keerder Kroniek, jaargang VII, blz. 147-151; jaargang VIII, blz. 184-185.

Twee leden van het comité (Jürgen Mingels en Harry Beckers) hebben uiteindelijk de reis naar het verre Mission ondernomen, tezamen met Jürgens’ vriendin Rini Ackermans en Harry Beckers’ dochter Véronique. Na de onthulling werd een bezoek aan het mausoleum van Albert Strahle gebracht..

Tevens waren zij ere-gasten bij het jaarlijkse Citrus Fiësta Festival. Van hun verblijf hebben zij een kort verslag en een fotoreportage gemaakt. Dit treft u aan als u hier klikt.

Voor communiefoto's door de jaren heen...klik hier
1969-1979-1989: 3 jubilea van Postduiven Vereniging De Luchtbode.
Voor school- en klassenfoto's..
Voor foto's van de kruiswegstaties van het Missiehuis..
Oude bewoners op de foto..
Foto's onthulling monument Albert Strahle ...