Wat gebeurde er in januari 1968

Bron Oonder Os.

Zondag 7 januari
vindt om 2 uur de eerste, van de drie door de wandelsportvereniging de Nomaden georganiseerde wandelingen, plaats. Inschrijven in de kelder van het nieuwe gemeentehuis (ingang achterzijde).

Maandag 8 januari
zal van 9 tot 12 uur in het oude gemeentehuis aan de Limburgerstraat 78 de verkoop plaatsvinden van oude schoolbanken uit de jongensschool. De koopprijs van een schoolbank is f 3,50.

Vrijdag 12 januari
organiseert vereniging “De Natuurwacht” om 7.30 uur in de zaal van café Vissers aan de Rijksweg een filmavond. Deze avond, welke is bedoeld als contactavond tussen de vereniging en de inwoners van Cadier en Keer, is voor iedereen vrij toegankelijk. Verschillende personen zullen diverse onderwerpen over flora en fauna behandelen.

Zaterdag 20 januari
- organiseert de fanfare om 8 uur in zaal Gilissen de jaarlijkse grote kienavond. Als hoofdprijs is dit jaar een koelkast te winnen. Tevens is er een 30-delig kristallen drinkservies te winnen.
- evenals vorig jaar organiseert de heer Vissers een gezellige avond voor de bejaarden van de parochie. De avond begint om 7 uur in de zaal van café Vissers aan de Rijksweg.

Zondag 21 januari
kunnen de leden van de p.d.v. de Luchtbode tussen 10 en 12 uur in het verenigingslokaal Gilissen de nieuwe duivenringen afhalen.

Zondag 28 januari
spelen twee proefelftallen van de Afd. Limburg van de K.N.V.B. een wedstrijd op het nieuwe Keer-terrein. Een dertigtal spelers krijgt de gelegenheid hun kunnen te tonen. Ook enkele Keer spelers zijn uitgenodigd. Aanvang half drie.

En verder nog…..
- het kerkbestuur is op zoek naar een nieuwe poetsvrouw. Mevr. Marie Spronck-Schreurs kan i.v.m. reuma het poetswerk niet meer doen.  Voor  inlichtingen kan men terecht bij G. Vliegen, Kerkstraat 67.