Wat gebeurde er in ons dorp in september 1968

Bron Oonder Os.

Zaterdag 14 september
en zondag 21 september organiseert de tafelvoetbalclub Cadier en Keer in café Gorissen het Keerder kampioenschap Dubbel Spel. Aanmelden kan bij Jef Gilissen en Jo Mingels.

Zaterdag 14 september
neemt het zangkoor Jubilate Deo deel aan een concert georganiseerd door het Gemengd Koor Limmel. Aan dit concert nemen verder deel het N.S. zangkoor “Stemmen van de rail” , vriendenkoor Limmel en het Gemengd Koor Limmel.

En verder nog ………….

- weckglazen, weckringen, weckketels en thermometers zijn weer uit voorraad verkrijgbaar bij M. Heusschen, Rijksweg
76, Alhier.
- vanaf woensdag 25 september zal de bibliobus van de Provinciale Bibliotheek Centrale uit Roermond wekelijks op
woensdag van 4 tot 5 uur bij het gemeentehuis staan.
- schrijven Marleen en Yvonne Kessels een artikel in Oonder Os over hun verblijf in Spanje waar ze in het hotel Santa
Rosa in het Spaanse Llorret de Mar werken.
- Na het vertrek van de heer Ramaekers is de heer Karel Duijsens uit Maastricht is benoemd aan de lagere school.
- Na drie nederlagen met dubbele cijfers heeft het bestuur van de jeugdvoetbalclub besloten het A-2 elftal uit de competitie