Bron Oonder Os.

Zaterdag 4 februari
Vertrekt de Prins en de Raad van Elf om half 5 vanaf café Bessems voorafgegaan door de drumband naar het gemeentehuis. Om 5 uur is daar de officiële ontvangst. ’s Avonds begint in café Bessems het Groet Auw Wieverbal.

Maandag 6 februari
vertrekt om 14.33 uur de carnavalsoptocht. Opstellen aan de Kapelweg vanaf de woning van de burgemeester.

Dinsdag 7 februari
zal voor het eerst het huisvuil opgehaald worden met een gesloten vuilniswagen van de gemeente Eijsden. Het huisvuil wordt voortaan dus niet meer op vrijdag maar op dinsdag opgehaald.  Dit betekent het einde van het ophalen van het huisvuil met kar en paard.

Zondag 26 februari
zal de jaarlijkse collecte worden gehouden voor de verwarming van de kerk.

En verder nog ………….

Tijdens de Algemene Jaarvergadering van de fanfare werd mevr. Wed. M. Heusschen benoemd tot nieuwe beschermvrouw van de vereniging. Tevens werd de heer Bèr Vliegen benoemd tot ere-lid voor zijn jarenlange verdiensten.

Van donderdagavond 9 maart tot zondagmorgen 12 maart wordt in het Retraitehuis in Spaubeek een weekend voor verloofden gehouden. Inlichtingen en opgave op de pastorie.

De einduitslag van het door de spaarvereniging Soli georganiseerd schietconcours is als volgt: 1. Jean Vaessens 2. Lies Royen. 3. Pierre Royen.

De A 1-elftallen van de Gulpen en Keer speelden twee wedstrijden tegen elkaar. Inzet was een beschikbaar gestelde beker. Na de thuisnederlaag (2-4) won Keer de uitwedstrijd verrassend met 4-0 en kon zodoende de beker mee naar Keer gebracht worden. In de uitwedstrijd scoorden Frans Kuiper en Pierre Beckers elk twee keer.