Zaterdag 10 juni
wordt in café-restaurant L. Bessems-Schillings aan de Rijksweg het Limburgs Kampioenschap 3e klas kader 38/2 van de K.N.B.B. gespeeld. Aanvang 3 uur.

Zondag 11 juni
neemt de drumband deel aan de marswedstrijden der Lage Landen, die gehouden worden in het Belgische Hamont.

Dinsdag 13 juni
zal het zangkoor Jubilate Deo een aubade brengen aan de Eerw. Heer pastoor E. Frissen in Hulsberg. Dit ter gelegeheid van zijn 45 jarig priesterfeest. Hij was de oprichter van het zangkoor.

Zaterdag 17 juni
zullen de bejaarden de Passiespelen in Tegelen bezoeken. Aanmelden kan bij mevr. Ernon, Rijksweg 68, de heer J Daemen, Dorpsstraat 24 en de heer J. Ackermans, Limburgerstraat 121.
Zaterdag 17 juni
en zondag 18 juni organiseert de jeugdvoetbalclub voor het eerst een jeugdtournooi. Aan dit tournooi nemen 12 D-elftallen deel. Zondag rond 4 uur zal de prijsuitreiking plaatsvinden door de Edelachtbare burgemeester J. van Laar.

Zondag 18 juni
houdt de fanfare een zomerconcert. Dit vindt plaats achter garage Seegers aan de Kerkstraat.