Bron Oonder Os

Dinsdag 1 april
bezoekt de Vrouwenbond de textielfabriek in Goirle. Kosten f 6,50. Vertrek om half acht vanaf het gemeentehuis.

Zondag 13 april
houdt de Vereniging tot Natuurbescherming een wandeltocht in de omgeving van ons dorp. Een mooie gelegenheid voor de nieuwe inwoners om kennis te maken met de prachtige omgeving.

Dinsdag 15 april
wordt in de hal van de St. Josefschool de eerste bijeenkomst gehouden voor de ouders van de 53 kinderen, die dit jaar hun eerste H. Communie doen.

Zaterdag 26 april
en zondag 27 april houdt woninginrichting Jo Berkx van 14.00 tot 22.00 uur in zaal Lambert Heusschen een grote tapijtshow.

En verder nog …………

-       Het oud papier dat door de jeugdvoetbalclub wordt opgehaald bracht in maart f. 207 op.

-       In de Goede Week wordt er op maandag-, dinsdag-, en woensdagavond om 7 uur in de  parochiekerk de gemeenschappelijke boeteviering gehouden, gevolgd door           een H. Mis.  Woensdagmiddag is er om 4 uur een boeteviering voor de bejaarden. Op Witte Donderdag kan men tussen 5 en 7 uur persoonlijk biechten. Dit kan ook op         Paaszaterdag van 3 tot 7 uur.

-       Door de zware sneeuwval in afgelopen winter zijn er verschillende graven op het kerkhof ingezakt.