Bron Oonder Os.

Zondag 6 juli
zal fanfare St. Blasius het zomerconcert in Honthem opluisteren.

Zondag 19 juli
vindt de wielerwedstrijd de “Ronde van Keer” plaats. De organisatie is in handen van het wielercomité Elsloo en de fanfare. De route is als volgt: Limburgerstraat ( gemeentehuis) – Keunestraat – Prins Bernhardstraat – Julianastraat – Beatrixstraat – Limburgerstraat.  Er wordt gestart in diverse categorieën.

Zondag 27 juli
vindt na de laatste H. Mis (circa half twaalf) aan de kerk de jaarlijkse zegening plaats van alle soorten voertuigen

En verder nog …………
Voor het eerst wordt dit jaar in ons dorp jeugdvakantiewerk (de Kluiverkes) georganiseerd. Dit gebeurt van 7 t/m 11 juli en van 14 t/m 18 juli. Er zijn twee groepen namelijk een groep van 6 t/m 10 jaar en een groep van 11 t/m 13 jaar.
Dat het een groot succes is geworden blijkt wel uit het feit dat maar liefst 217 kinderen hieraan hebben deelgenomen.