Bron Oonder Os.

Zaterdag 4 oktober
wordt om 7.00 uur op ’t Rooth een H. Mis gelezen in zaal Beuken. De H. Mis is vooral bedoeld voor invaliden en bejaarden van ’t Rooth, die anders moeilijk of niet naar de kerk kunnen komen.

Vrijdag 10 oktober
is er voor de Vrouwenbond om 7.30 uur ‘s avonds in het patronaat aan de Tongerseweg 135 in Wolder  een voorlichtingsavond over groenten en fruit d.m.v. dia’s.

Zaterdag 11 oktober
geeft de fanfare een concert in het gemeenschapshuis in Bemelen.

Woensdag 15 oktober
zullen de meisjes van de Mavo aan de Keerderberg huis aan huis de algemene missiekalender ten verkoop aanbieden. Het is een mooie, duidelijke en leerzame kalender, die wordt uitgegeven door de gezamenlijke missie congregaties van Nederland. De prijs bedraagt f 3,50.

Zaterdag 25 oktober
wordt om 6.00 uur in zaal Beuken op ’t Rooth een balavond gehouden. De organisatie is in handen van de Vriendenkring ’t Rooth. De opbrengst van deze avond komt ten goede aan de nog te bouwen kapel.

Zondag 26 oktober
maandag 27 oktober en dinsdag 28 oktober  spelen het duo Betsie en Jo tijdens de kermisdagen in café “de Oude Toren”. Maandag is er van 11 tot 2 00 uur matinee, waar Betsie en Jo ook spelen.  In café “de Hazehook” aan de Rijksweg speelt zondag en maandag Jaap Menten.

Zondag 26 oktober
en maandag 27 oktober (kermisdagen) zullen leden van de carnavalsvereniging, om de kas te spekken, een eettentje exploiteren onder de poort  bij Gym Vliegen (tegenover de kerk).

Zaterdag 31 oktober
wordt ter gelegenheid van het afscheid (pensionering) van de postcommandant, opperwachtmeester Kersjes een afscheidsreceptie van half zeven tot half acht gegeven in het gemeentehuis Hij was meer dan 30 jaar in ons dorp actief.

En verder nog …………
- Gedurende de maand oktober wordt elke avond een kwartier voor de avondmis het rozenhoedje Op zondag gebeurt dit om 3 uur ’s middags.
- De heer J.H.M. Braeken, Willem Alexanderstraat 11, alhier is als 500e abonnee van Oonder Os ingeschreven.